FAQ - Koppeling werkt niet
Wat te doen als je denkt dat een koppeling niet werkt?
De medewerker is in het externe pakket gezet, maar is niet zichtbaar in Atrea?
- Controleer eerst aanpassingen van medewerkers die ook vanuit dat pakket zijn gedaan. Als die aanpassingen kloppen kun je er vanuit gaan dat de import 'an sich' werkt en moet je dus ergens anders kijken.
- Atrea importeert de gegevens van het externe pakket en aan de hand van een dummy waarin al een aantal velden zijn ingevuld wordt de import verwerkt.
- Het kan zijn dat een aantal velden in het externe pakket niet voorkomen, maar wel belangrijk zijn voor Atrea. Denk bijvoorbeeld aan een afdeling.
- Afhankelijk van de instelling vult Atrea voor de afdeling de 'afdeling' bezoekers in.
- Zorg er dus voor dat het vinkje 'Bezoekers weergeven' in de medewerkers-tab aan staat
en controleer of de medewerker gevonden kan worden
Related Articles
FAQ Atrea taalinstellingen aanpassen
Atrea toont Engelse taalinstellingen Het kan voorkomen dat Atrea plots in het Engels wordt weergegeven. Dit gebeurt soms na een update van je browser, waarbij je taalinstellingen onbedoeld zijn aangepast. In dit artikel leggen we uit hoe je dit ...
FAQ - Hoe voeg ik een vakantiecorrectie toe
Vakantiedag aanpassen bij halve werkdag Een medewerker heeft vakantie aangevraagd, maar werkt uiteindelijk toch een halve dag. Hoe pas je dit aan? Stap 1: Controleer de jaarkaart Wanneer de jaarkaart wordt geopend, zie je het volgende: Wat valt op? ...
FAQ - Het omzetten van bestanden naar Excel
Probleem: binnen de ICT worden vaak verschillende bestanden met verschillende formaten gebruikt voor het uitwisselen van gegevens die moeilijk leesbaar zijn. In de volgende korte handleiding wordt beschreven hoe je deze bestanden kan omzetten naar ...