Atrea 6 - Medewerkers archiveren
Om de medewerkers binnen Atrea zo overzichtelijk mogelijk te houden en er voor te zorgen dat het systeem goed blijft werken adviseren wij om medewerkers die uit dienst zijn in Atrea regelmatig te archiveren. De voorwaarden voor deze actie zou moeten zijn
1. De medewerker moet geen badge meer hebben, dus badgenummer staat op 0
2. De medewerker moet een uitdienstdatum hebben. Deze uitdienstdatum moet uiteraard in het verleden liggen.
- Open de beheer-tool. Het volgende scherm verschijnt
Ga via het menu-item 'Instellen' naar het submenu 'Onderhoud databases'
Het volgende scherm wordt zichtbaar
Doe een selectie op 'Selectie op medewerker' en 'Archiveren'
Controleer of er
een uitdienstdatum is en dat het badgenummer op 0 staat.
De tekst
‘Hiertoe…’ is hier overbodig en kan voor verwarring zorgen. Dit kan genegeerd worden.
Druk op
‘Uitvoeren’ en na bevestiging

Wordt de
medewerker gearchiveerd en hier komt een mededeling van

Related Articles
FAQ Atrea taalinstellingen aanpassen
Atrea toont Engelse taalinstellingen Het kan voorkomen dat Atrea plots in het Engels wordt weergegeven. Dit gebeurt soms na een update van je browser, waarbij je taalinstellingen onbedoeld zijn aangepast. In dit artikel leggen we uit hoe je dit ...
Atrea 7 - Configureren van Single Sign-On (SSO)
Atrea 7 - Configureren van Single Sign-On (SSO) Deze handleiding beschrijft stap voor stap hoe je Single Sign-On (SSO) instelt in Atrea 7, met gebruik van Google en Microsoft accounts. 1. Voorbereidingen Zorg ervoor dat je beschikt over: Toegang tot ...
FAQ - Koppeling werkt niet
Wat te doen als je denkt dat een koppeling niet werkt? De medewerker is in het externe pakket gezet, maar is niet zichtbaar in Atrea? - Controleer eerst aanpassingen van medewerkers die ook vanuit dat pakket zijn gedaan. Als die aanpassingen kloppen ...